موریانه‌ها ۴۰ کتاب خطی قاجاری را در سمنان جویدند سالن‌های تئاتر ۲۴ و ۲۵ خرداد تعطیل است «محمدعلی بهمنی» شاعر و ترانه سرا در بیمارستان بستری شد صداوسیما پیگیر خبرنگاران بازداشت‌شده در عربستان است جسد «مایکل موزلی» مجری بی‌بی‌سی پیدا شد فرشته حسینی و نوید محمدزاده در پشت صحنه سریال «جنگل آسفالت» + عکس بهروز شعیبی: لوکیشن‌ها را به استان خودمان بیاوریم | مشهد آینده خوبی در سینما دارد همه چیز درباره فیلم «خجالت نکش ۲» + بازیگران، خلاصه داستان و تیزر رسمی «وودی آلن» راوی انیمیشن «صندلی آقای فیشر» شد تصویربرداری «رویای نیمه شب» از سر گرفته شد تعطیلی سینما‌ها در روز جمعه (۲۵ خرداد ۱۴۰۳) + جزئیات آغاز پیش‌تولید فصل دوم «چرخ گردون» حکایت شمع مخصوص و محفل پروانگان فرهاد قائمیان رئیس هیئت داوران جشنواره فیلم کوثر شد بهرز افخمی: «صبح اعدام» را احتمالاً تابستان اکران می‌کنم آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) تکراری‌های بفروش | نگاهی به روند دنباله سازی در سینمای ایران به بهانه اکران «تگزاس ۳» و «خجالت نکش ۲» قسمت اول «زخم کاری ۳» منتشر می‌شود + زمان پخش
سرخط خبرها

آخرین فیلم «جیمز کان» پس از مرگ!

  • کد خبر: ۱۱۶۳۷۹
  • ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
آخرین فیلم «جیمز کان» پس از مرگ!
جدیدترین فیلم بازیگر «پدرخوانده» که به تازگی درگذشت نیز سال آینده اکران می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، جیمز کان بازیگر نقش سانی کورلئونه در فیلم «پدرخوانده» در آخرین فیلمش «چارلی سریع» به کارگردانی فیلیپ نویس بازی کرده بود.

وی که چهارشنبه در ۸۲ سالگی از دنیا رفت، بازی در این فیلم را به اتمام رسانده بود و فیلم قرار است اوایل سال ۲۰۲۳ اکران شود.

«چارلی سریع» با اقتباس از رمان ویکتور گیشلر با عنوان «میمون‌های اسلحه» ساخته شده و پیرس برازنان در آن در نقش چارلی سوییفت ، قاتلی بازی کرده که به مدت ۲ دهه برای رییس تبهکار و سالخورده‌اش استن (با بازی کان) کار می‌کند. پس از این که یک رییس رقیب تبهکار سعی می‌کند استن و تیمش را از بین ببرد، چارلی به حال خود رها می‌شود و قصد دارد تا انتقام دوستش را بگیرد.

فیلمنامه این فیلم را لی گلدبرگ و ریچادر ونک نوشته‌اند و فیلمبرداری فیلم اوایل امسال در لوییزیانا به پایان رسیده بود.

نقشی که جیز کان در آخرین فیلمش بازی کرده هم یادآور میراثی است که وی در فیلم‌های تبهکاری به جای گذاشته است. نقش سانی کورلئونه در فیلم «پدرخوانده» فرانسیس فورد کاپولا که امسال پنجاهمین سال اکرانش گرامی داشته شد، برای این بازیگر نامزدی اسکار و گلدن گلوب را به همراه داشت.

کان در طول ۷ دهه بازیگری در ژانرها و فیلم‌های متعددی نقش‌آفرینی کرده بود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->